Uncategorized

Σούπερ μάρκετ: Συνεχίστηκε και στο α’ τρίμηνο η αύξηση των online πωλήσεων

Σε πολύ υψηλά ποσοστά κινήθηκε και το α’ τρίμηνο του 2021 ο ρυθμός ανάπτυξης των online καναλιών πωλήσεων των σούπερ μάρκετ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, οι online αγορές στο κανάλι των σούπερ μάρκετ κινήθηκε στο +282% για το α’ τρίμηνο του 2021 σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020. Σημειώνεται, βέβαια, ότι το α’ τρίμηνο του 2020 δεν υπήρχε η επίδραση των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας που έδωσε τεράστια ώθηση στα online κανάλια των σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με την Convert Group, οι κατηγορίες με την μεγαλύτερη αύξηση τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο ήταν:

Πηγή

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button