Uncategorized

Ν. Έλληνας: Ομαλή η επαναλειτουργία των σχολείων


Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα επαναλειτούργησαν χθες τα Δημοτικά σχολεία και οι Γ’ τάξεις Λυκείων και και Τεχνικών Σχολείων, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Πρόεδρος της Παγκύπριας Συντονιστικής Επιτροπής Σχολικών Εφορειών, Ντίνος Έλληνας.


 


Όλα φαίνεται να κυλούν ομαλά από χθες, είπε ο κ.Έλληνας, προσθέτοντας ότι «στα Λύκεια συνεχίζεται ο θεσμός του φύλακα για τον έλεγχο των μαθητών στην είσοδο και στην έξοδο», ενώ σημείωσε πως «και στα δημοτικά, επίσης, ξεκίνησε η επαναλειτουργία χωρίς κανένα πρόβλημα».


 


«Ως σχολικές εφορείες, είμαστε στη διάθεση των εκπαιδευτικών και της διευθυντικής ομάδας του κάθε σχολείου, σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, να είμαστε εκεί να το αντιμετωπίσουμε», συμπλήρωσε.


 


Ικανοποιημένο παρουσιάζεται και το Υπουργείο Παιδείας σε σχέση με τη χθεσινή επαναλειτουργία των σχολείων, όπως καταγράφεται στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε το απόγευμα της Δευτέρας, όπου σημειώνει πως η συνολική εικόνα  είναι, από απόψεως υγειονομικής ασφάλειας, πολύ ικανοποιητική και δείχνει τόσο την ευσυνειδησία των εκπαιδευτικών και των παιδιών, όσο και τη σωστή διαχείριση από τις διευθύνσεις των σχολείων.


 


Υπενθυμίζεται πως, σύμφωνα με την ανακοίνωση, χθες παρουσιάστηκαν στα σχολεία 52.000 μαθητές και μαθήτριες Δημοτικής Εκπαίδευσης και 7.000 μαθητές και μαθήτριες της Γ’ τάξης Λυκείων και του Γ’ έτους Τεχνικών Σχολών, ενώ μόνο σε οκτώ εκπαιδευτικούς δεν επετράπη η είσοδος, καθώς δεν παρουσίασαν πιστοποιητικό διαγωνιστικού ελέγχου rapid test.


 


Μεταξύ άλλων, το Υπουργείο αναφέρει πως, μέσα στο επόμενο διάστημα, θα ενεργοποιηθούν και όλες οι διαδικασίες εξακρίβωσης και συμβουλευτικής λειτουργίας ως προς την τήρηση του Υγειονομικού Πρωτοκόλλου, με τη συμβολή των επιθεωρήσεων και των διευθύνσεων των σχολείων, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι τα σχολεία παραμένουν υγειονομικά ασφαλείς χώροι.


 

Πηγή

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button